اولین کیوسک

داروخانه دکتر کورش کرباسیان (داروخانه آنلاین داروبوم)

داروخانه تهران

توصیه به دوستان

اطلاعات کلی

درباره داروخانه دکتر کورش کرباسیان (داروخانه آنلاین داروبوم)


آدرس داروخانه دکتر کورش کرباسیان (داروخانه آنلاین داروبوم):

داروخانه دکتر کورش کرباسیان (داروخانه آنلاین داروبوم) در موقعیت مکانی به آدرس تهران، سهروردی شمالی، خیابان توپچی، پلاک 42، داروخانه دکتر کورش کرباسیان (داروخانه آنلاین داروبوم) واقع شده است. جهت مراجعه به داروخانه دکتر کورش کرباسیان (داروخانه آنلاین داروبوم) می توانید از این آدرس استفاده کنید.

شماره تماس داروخانه دکتر کورش کرباسیان (داروخانه آنلاین داروبوم):

جهت ارتباط با داروخانه دکتر کورش کرباسیان (داروخانه آنلاین داروبوم) می توانید از شماره تماس 02188348681 استفاده کنید.

داروخانه آنلاین داروبوم تحت نظارت داروخانه دکتر کورش کرباسیان در سال 1402 فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف داروبوم ارائه محصولات داروخانه ای و فروش اینترنتی داروهای بدون نیاز به نسخه با مجوز وزارت بهداشت و زیر نظر سازمان غذا و دارو می باشد.



داروخانه آنلاین داروبوم طیف متنوعی از مکمل های ورزشی و بدنسازی مانند پروتئین وی، گینر، کراتین، ال آرژنین، ال کارنیتین، BCAA و مکمل های غذایی و مولتی ویتامین ها، قرص زینک و مکمل های تخصصی مانند قرص کلاژن، قرص جوانساز، قرص تقویت مو را در انواع ایرانی و خارجی ارائه می کند.



علاوه بر مکمل ها، محصولات آرایشی بهداشتی و محصولات زناشویی و کلیه اقلام داروخانه ای در این داروخانه قابل سفارش است.



نظرات درباره داروخانه دکتر کورش کرباسیان (داروخانه آنلاین داروبوم)


با ثبت امتیاز و نظرتان درباره داروخانه دکتر کورش کرباسیان (داروخانه آنلاین داروبوم) تجربه‌تان را با دیگران به اشتراک بگذارید.
امتیاز شما به این آگهی: الزامی
نظر شما: الزامی
نام: الزامی
شماره همراه/ایمیل: اختیاری
user profile image
1402-10-19 14:31:21

سلام وقت بخیر این داروخانه چند ماهی هست تو محله ما باز شده دو سه باری که رفتم چند تا مکمل میخواستم که همشو داشتند و خیلی هم خوش برخورد بودند. البته گفتند یه سایت هم دارند که میتونیم از همون طریق هم اگر خواستیم خرید کنیم پرداخت در محل هم دارند من که راضی بودم شما هم اگر دوست داشتید حضوری یا اینترنتی امتحان کنید

خدمات و مراکز درمانی
مشاهده همه